Rollup reklamowy


Gdzie najefektywniej można wykorzystać rollup reklamowy ?

Rollup reklamowy zwany również standem reklamowym lub po prostu stojakiem jest bardzo skutecznym, a zarazem niedrogim nośnikiem informacji. Jego największą zaletą jest mobilność i błyskawiczne rozkładanie w dowolnym miejscu. Dzięki temu ten sam stand reklamowy można wykorzystać wielokrotnie, a także zmieniać jego usytuowanie dowolną ilość razy podczas tego samego eventu. Rozłożenie i złożenie rollupu jest proste i nie wymaga żadnych narzędzi ani specjalnych umiejętności. Można w nim również wielokrotnie wymieniać tablice reklamowe co pozwala na ograniczenie i tak niewielkich kosztów.

Rollup reklamowy można ustawić zarówno w pomieszczeniu jak i na otwartej przestrzeni. Złożony rollup jest bardzo wygodny i prosty w transporcie. Kaseta aluminiowa doskonale chroni tablice reklamowe przed wpływem czynników zewnętrznych takich jak zmienna temperatura lub wilgoć, a także przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zapakowana w pokrowiec kaseta jest niezbyt ciężka i łatwa w transporcie – z powodzeniem można się z nią przemieszczać nawet komunikacją publiczną. Tego typu reklama świetnie spełnia swoją rolę podczas różnego rodzaju eventów – targów, wystaw, seminariów i konferencji.  Rollupy stosuje się w handlu i usługach w celu promowania konkretnego produktu lub marki, a także podczas imprez kulturalnych i sportowych. Oglądany ze stosunkowo bliskiej odległości czytelny i elegancki  stand skutecznie przyciąga wzrok i zwraca na siebie uwagę najbliższego otoczenia.

Jak zamówić drukowanie rollupów w Warszawie ?

Najlepiej skontaktować się z nami drogą mailową bądź telefonicznie. Doradca pomoże wybrać optymalne rozwiązanie – rozmiar i konstrukcję rollupu. Tablice reklamowe możemy wydrukować według projektu klienta. Nasze rollupy drukujemy na materiale zwanym  blockout. Jest to materiał poliestrowy z wbudowaną warstwą aluminium, która blokując przenikanie światła zapewnia wyjątkową czytelność przekazu reklamowego umieszczonego na rollupie. Materiał ten nie wymaga laminowania, a specjalne zabezpieczenie zapobiega rysowaniu się powierzchni oraz sprawia, że jest odporna na czynniki atmosferyczne. W naszje ofercie mamy kilka rodzajów stojaków reklamowych.

Wszystkie modele są estetycznie zapakowane w płócienną torbę, która chroni stojak przed zniszczeniem oraz pozwala na wygodny transport.

Konstrukcja rollupu  może opierać się na jednym lub dwóch masztach o wymiarach:

– 85×200 (1 maszt)

– 100×200 (1 maszt)

– 120×200 (2 maszty)

– 150×200 (2 maszty)

Konstrukcję rollupu należy dopasować do miejsca, w którym będzie prezentowany. Lżejsze sprawdzą się w pomieszczeniach zamkniętych, natomiast imprezy na świeżym powietrzu wymagają cięższych i stabilnych.

Główną siedzibą naszej firmy jest Warszawa, ale dostarczamy rollupy na terenie całej Polski. Skontaktuj się z nami i zapytaj o najlepszy model na potrzeby Twojej działalności.

Czym powinien wyróżniać się rollup z wydrukiem ?

Zadaniem tego typu nośnika reklamowego jest przede wszystkim przyciągnięcie wzroku, często w przestrzeni, gdzie dużo się dzieje – przykładem może być stoisko targowe wokół którego przewija się wiele osób, samo stoisko jest kolorowe, podświetlone, oznaczone banerami i zapełnione produktami różnego rodzaju. Aby w takiej sytuacji rollup mógł skutecznie spełnić swoją funkcję musi wyróżniać się czytelną grafiką i wysoką jakością wydruku.

Na rollupach najlepiej prezentują się elementy pionowe – na przykład biurowiec, postać ludzka, butelka, słoik lub puszka. Na zdjęciu lub grafice nie może być zbyt wielu elementów. Powinny być duże i wyraziste, o rzucającym się w oczy i prostym do zapamiętania przekazie. Elementy tekstu lub grafiki, które są najbardziej istotne powinny być rozmieszczone na wysokości wzroku człowieka, nigdy na dole. Czcionka na tablicach reklamowych musi być czytelna, wyraźna, możliwa do odczytania z większej odległości. Lepiej unikać kilku rodzajów czcionek na tej samej tablicy.

Nie należy planować zbyt dużej ilości tekstu. Rollup przyciąga uwagę jako całość, a potencjalny klient powinien zapamiętać produkt, hasło lub logotyp. Nikt nie będzie notować danych adresowych ani innych szczegółowych informacji łatwo dostępnych na nośnikach innego typu. Jeśli jednak tego typu informacje są konieczne najlepiej umieścić je w dolnej części wydruku. Minimalistyczny, elegancki design i doskonała jakość to gwarancja efektywnej reklamy na rollupie z wydrukiem. Więcej szczegółów może zawierać tablica rollupu stosowanego w pomieszczeniach zamkniętych, ponieważ odbiorca ma w takiej sytuacji więcej czasu na zapoznanie się z treścią. W standach reklamowych używanych w otwartej przestrzeni najważniejsze jest pierwsze wrażenie i jak najkrótsza informacja do zapamiętania – zdjęcie, logo lub zwięzłe hasło.

Dlaczego warto używać rollupów reklamowych ?

Pomimo powszechnie panującej cyfryzacji reklama wizualna nadal pozostaje najskuteczniejszą metodą prezentacji produktów, marek i wydarzeń. Na podstawie właściwie wyeksponowanego  obrazu odbiorca zapamięta i będzie identyfikował w przyszłości  konkretne informacje. Estetyka i jakość wykonania materiałów reklamowych buduje również zaufanie do firmy i podnosi znacząco jej prestiż. Na tle innych nośników reklamowych rollupy wyróżniają się wyjątkowo niewielkim kosztem, łatwością prezentacji i uniwersalnym zastosowaniem. Zwracają na siebie uwagę o wiele skuteczniej niż wizytówki lub ulotki. Zachęcają do nawiązania kontaktu i zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu, firmy lub eventu. Są szczególnie przydatne dla przedsiębiorców, którzy nie dysponują na co dzień własną przestrzenią reklamową typu witryna lub wystawa. Ich trwałość i odporność na uszkodzenia sprawia, że można je wykorzystywać nawet przez kilka lat. Świetnie uzupełniają inne nośniki reklamowe i pełnią istotną rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy bądź przedsięwzięcia. Właśnie dlatego ta forma reklama cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i wybierana jest przed firmy i instytucje praktycznie z każdej branży.

 

Zainteresowany?

Zapytaj o wycenę Twojego zamówienia

604 77 20 78 .