Roll up, zwany inaczej stojakiem wystawowym, jest jedną z najbardziej efektownych oraz wygodnych w użytkowaniu form prezentacji wizualnej produktu i firmy. Roll up charakteryzuje nowoczesny design i wysoka estetyka wykonania. Dzięki temu przyciąga wzrok i pozwala na szybką aranżację miejsca prezentacji. Ułatwia czytelną wizualizację firmy, jej usług lub produktów.
Od momentu pojawienia się w naszej ofercie materiałów reklamowych przeznaczonych dla systemów wystawienniczych, roll up zyskał dużą popularność w Warszawie i nie tylko. Roll up króluje na targach, pokazach, prezentacjach, konferencjach, spotkaniach biznesowych w całej Polsce!
Dlaczego tak świetnie się sprawdza?
Umożliwia dużą powierzchnię prezentacji, a jednocześnie jest łatwy do transportu, wyjątkowo trwały i stabilny. Dla zapewnienia wysokiej trwałości konstrukcji stosujemy materiał blockout. Jest to materiał poliestrowy z wbudowaną warstwą aluminium, która blokując przenikanie światła, zapewnia wyjątkową czytelność przekazu reklamowego umieszczonego na roll upie. Materiał ten nie wymaga laminowania, a specjalne zabezpieczenie zapobiega rysowaniu się powierzchni oraz sprawia, że jest odporna na czynniki atmosferyczne. W nasze ofercie mamy kilka rodzajów stojaków reklamowych.
Wszystkie modele są estetycznie zapakowane w płócienną torbę, która chroni stojak przed zniszczeniem oraz pozwala na wygodny transport.
Roll up może być jedno- lub dwumasztowy o wymiarach:
- 85×200 (1 maszt)
- 100×200 (1 maszt)
- 120×200 (2 maszty)
- 150×200 (2 maszty)
Jakie są największe zalety roll upów?
Największą zaletą roll upów jest bez wątpienia ich lekkość i poręczność oraz łatwość montażu, co pozwala na dużą mobilność. Można je złożyć i rozłożyć w kilka chwil, a także szybko i wygodnie przetransportować z miejsca na miejsce. Aluminiowa kaseta chroniąca planszę reklamową zapewnia bezpieczeństwo w transporcie, podobnie zresztą jak podczas przechowywania – dzięki temu nie straszne jej ani uszkodzenia mechaniczne, ani czynniki środowiskowe takie jak wilgoć czy silne promienie słońca.
Wśród innych zalet roll-upów warto wymienić:
- estetyczny i elegancki wygląd
- funkcjonalność i efektywność
- możliwość wielokrotnego użytku
- relatywnie niskie koszty
Gdzie znajdują zastosowanie roll upy?
Ponieważ roll upy są wygodne w transporcie oraz przystosowane do wykorzystania zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz, można ich używać praktycznie wszędzie. Często spotyka się je w biurach, ale znajdują zastosowanie także poza siedzibami firm jako element reklamy na różnego typu eventach promocyjnych: konferencjach, kongresach, szkoleniach czy targach branżowych. Sprawdzają się też na spotkaniach biznesowych oraz wszelkiego rodzaju prezentacjach, gdzie mogą być przydatnym uzupełnieniem informacji o firmie. Ponieważ są poręczne i przenośne, a do tego łatwo i szybko się rozkładają, stanowią nieocenioną pomoc zwłaszcza w sytuacjach, gdy musimy w krótkim czasie zaaranżować efektowne i profesjonalnie wyglądające stoisko promocyjne.
Jak wybrać odpowiedni roll up?
Wybierając odpowiedni dla siebie roll up powinniśmy mieć na uwadze przede wszystkim miejsce, w jakim zamierzamy go umieścić. Roll upy przeznaczone do biura mają zwykle prostą i lekką konstrukcję. Natomiast roll upy do wykorzystania poza siedzibą firmy muszą być cięższe, bardziej stabilne, chociażby po to, żeby nie przewracał ich wiatr. W zależności od tego, jak dużą ilością miejsca dysponujemy, możemy zdecydować się na większy lub mniejszy rozmiar roll upu. Do biura czasami wystarczy niewielkich rozmiarów RollUp jednomasztowy, jednak do wykorzystania na zewnątrz lepiej wybrać większą, dwumasztową konstrukcję, na której reklama będzie lepiej widoczna.
Jak stworzyć efektywny roll up?
O tym, jak skuteczna będzie reklama z wykorzystaniem roll upu, decyduje przede wszystkim projekt graficzny. Bardzo ważna jest jego przemyślana treść – chwytliwy slogan, ciekawy przekaz – oraz atrakcyjna, przyciągająca uwagę oprawa graficzna. Pamiętajmy, że zdjęcia umieszczane na roll upach muszą być zawsze wysokiej jakości, dobierając je weźmy pod uwagę, że najlepiej na takiej pionowej konstrukcji będą się prezentować podłużne przedmioty i obiekty, np. puszki, butelki, budynki. Nie zapominajmy też, że czcionka, jakiej użyjemy do złożenia tekstu, musi być wyraźna i czytelna, a najbardziej istotne informacje powinny się znaleźć na wysokości oczu – w ten sposób odbiorca łatwiej zauważy i przyswoi treść. Roll up zaprojektowany z zachowaniem wszystkich tych zasad będzie gwarancją skutecznej reklamy.
Dlaczego warto zdecydować się na roll up?
RollUp stanowi jedną z najbardziej popularnych form reklamy stacjonarnej, ponieważ jest skutecznym, a jednocześnie stosunkowo niedrogim sposobem na promocję. Cena zależy oczywiście od rozmiaru i rodzaju roll upów, ale biorąc pod uwagę ich szerokie możliwości zastosowania, naprawdę nie jest wygórowana, nawet w przypadku większych rozmiarów. Pamiętajmy, że jeden roll up może być wykorzystywany wielokrotnie, jako że planszę reklamową można w każdej chwili zmienić na inną. Nie trzeba wtedy ponosić kosztów zakupu kolejnej kasety z mechanizmem rolującym, listy zaciskowej i wysięgnika. Wystarczy wymiana materiału z reklamą i RollUp jest gotowy do nowej kampanii. Nic więc dziwnego, że ta forma promocji cieszy się ogromnym zainteresowaniem i jest chętnie wybierana przez firmy i instytucje z każdej branży. Dysponując nawet ograniczonym budżetem i miejscem na reklamę warto zdecydować się na roll up.
Z roll upem złapiesz wiatr w żagle!
Główną siedzibą naszej firmy jest Warszawa, ale dostarczamy roll upy na terenie całej Polski. Skontaktuj się z nami i zapytaj o najlepszy model na potrzeby Twojej działalności.