Jak zaprojektować roll up?
Dlaczego warto zainwestować w roll up? Roll up jest niedrogą i bardzo funkcjonalną, a przy tym jedną z najskuteczniejszych form reklamy stacjonarnej – o ile oczywiście zostanie odpowiednio zaprojektowany. Najważniejsza jest w tym przypadku kreatywność i innowacja, ale nie powinniśmy też zapominać o podstawowych zasadach marketingu. Dobrze zaprojektowany roll up przykuje wzrok atrakcyjną grafiką i przyciągnie uwagę ciekawą treścią, tym samym zainteresuje odbiorcę reklamowanym produktem i skłoni do jego zakupu. Jak zaprojektować odpowiednią grafikę na rollup? W przypadku reklamy na rollupie dużą rolę odgrywa oprawa graficzna, ponieważ to na nią jako pierwszą zwróci uwagę potencjalny odbiorca. Dlatego bardzo ważne jest, aby była ona przejrzysta, spójna i w miarę minimalistyczna. Pstrokate, krzykliwe kolory być może zwracają uwagę przechodniów, ale są też przez nich negatywnie odbierane, lepiej więc postawić na klasyczną elegancję. Pamiętajmy też, że wszelkie zdjęcia umieszczone na roll upie muszą być wysokiej jakości. Jak stworzyć odpowiednią treść na rollup? Treść, jaka powinna się znaleźć na rollupie, to przede wszystkim: chwytliwy, łatwy do zapamiętania slogan; krótki opis reklamowanej oferty, produktu lub usługi; dane kontaktowe (adres, nr telefonu, e-mail, strona internetowa itp.). Najważniejsze informacje należy umieścić na wysokości wzroku, to zwiększa prawdopodobieństwo, że odbiorca je odczyta..Warto też użyć prostej, czytelnej czcionki, która ułatwi odbiór treści. Jaki rozmiar rollupu wybrać? Rozmiar roll upu zależy przede wszystkim od przestrzeni, w której zamierzamy go umieścić. Typowe rozmiary kaset to 85×200, 100×200, 120×200 i 150×200 –…